سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

منتخب مردم دورود در انتخابات مجلس دوازدهم مطرح کرد؛

لزوم بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک شهرستان دورود در دولت سیزدهم

لرستان

منتخب مردم دورود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه کتابخانه درجه یک شهرستان دورود، گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم با همت مسئولان این پروژه به بهره برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان، روح الله لک علی آبادی، منتخب مردم دورود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همراهی سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ میثم زندیه شیرازی، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی؛ رضا مختارپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دورود از پروژه کتابخانه درجه یک شهرستان دورود بازدید کرد.

منتخب مردم دورود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید روند تکمیل طرح کتابخانه درجه یک دورود را نشان از عزم راسخ مسئولان به منظور تکمیل این طرح دانست و گفت: همه تلاش مجموعه استان و شهرستان بر این است که کتابخانه درجه یک دورود به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی شهرستان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد و کمک‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

روح‌الله لک علی‌آبادی با اشاره به گذشت ۱۷ سال از کلنگ زنی این پروژه، ادامه داد: این مجموعه پس از بهره‌برداری و تجهیز از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، خدمات متنوعی به همشهریان دورودی ارائه داده و این نوید را به مردم و جوانان می‌دهیم در این مکان اتفاقات خوب فرهنگی رخ خواهد داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان نیز در این بازدید گفت:‌ ۱۰ طرح کتابخانه‌ای در لرستان در دست ساخت است که با تکمیل آنها زیربنای کتابخانه‌های استان ۱۶ هزار مترمربع افزایش پیدا خواهد کرد. کتابخانه درجه یک شهرستان دورود یکی از این پروژه‌ها است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به قول مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و دستگاه مجری، افزود: امیدواریم این کتابخانه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

سیدسجاد راستخانه با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های عمومی لرستان اضافه شد، گفت: در حال حاضر تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های استان ۴۰ هزار نفر است.

همچنین اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پیوست‌های فرهنگی شهرستان به خصوص برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در این شهر تقویت و مطالبه‌گری در این زمینه ما را برای گسترش برنامه‌ها ترغیب خواهد کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 10 =